tirsdag 23. mars 2010

Google nettsted

I forbindelse med M2 laget gruppe 1 følgende Google nettsted: http://sites.google.com/site/thegoldenratiodkl/home 
I høst brukte vi Wikispaces. Jeg må nok innrømme at jeg foretrekker Google nettsted siden den har flere muligheter. Men en ting er sikkert, det lønner seg å starte med en standard mal - det gjør jobben mye lettere. Fint å kunne legge inn kalender dersom man f.eks. skal jobbe med et prosjekt over tid (jf. tidsfrister etc.). Enkelt å legge inn kommentarer, bilder, lage undersider osv. Det vi (jeg) imidlertid knota med var Voki. Prøvde alle embeded-kodene, men fikk ingen til å fungere slik jeg hadde håpet - så me juksa lite :-)

1 kommentar:

  1. Jeg er enig med deg i at google nettsted var å foretrekke. Jeg synes de hadde en ryddigere oppsett på nye sider. Sidekartet var enkelt å navigere i og sidene var ryddigere bygd opp i forhold til å bla seg gjennom. Det kan jo hende noen også har noen gode råd i forhold til å få vokien til å fungere på nettstedet også??

    SvarSlett